خاطره مهمونی عید
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

عید بود فک و فامیل خراب شده بودن خونه ما........با دخی عموها و پسمل عموها و دخی عمه تو اتاق من جمع شده بودیم آهنگ می گوشیدیم.....دخی عموم عشق رپه.....پاشد آهنگ یه چیزی بگو تتلو رو گذاشتو با حرکات عجیب و غریب و خاص خودش برامون اجرا کرد.....آهنگ که تموم شد یه نگاه به ما کرد و گفت:خوب بود؟می دونم خوب بود.....می خوام برم آکادمی گوگوش شرکت کنم.....(اعتماد به نفسش تو حلقم)

حالت ما موقع اجرا آهنگ.........:O

حالت ما بعد از اجرا آهنگ و حرف دخی عمو.........:ا

دخی عمو........:)))))))))))(در حال ذوق مرگ شدن)

خدایا هرکس یه تختش کمه رو گذاشتی تو فامیل ما......

فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت4:22---4 مرداد 1392
فکر کردم...

خیییییییییلیییییییی حال میده...

یعنی آخر خندس...
پاسخ:وای نه.............من هنوز جوونم.........یه کامیون آرزو دارم......


امیر
ساعت1:13---4 مرداد 1392
این وب رو حتما به دخی عموها و پسر همه ها و فک و فامیلی هات معرفی کن...



پاسخ:مگه از جونم سیر شدم....؟؟؟؟؟؟؟فکر کن یه درصد.....

امیر
ساعت12:51---2 مرداد 1392
رپ فقط بهرام...

تو یه پست تو صفحه اصلی وبم معرفیش کردم...

آهنگی ازش خواستی بگو برات ایمیل کنم...

خدافس
پاسخ:حتما.........میام وبت بهت میگم آقای black


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:آکادمی گوگوش,آهنگ,تتلو,یه چیزی بگو,عجیب و غریب,رپ,اجرا آهنگ,فک و فامیله داریم؟؟؟؟,خدایا, :: 1:14 :: توسط : m-sh

درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 3796
بازدید کل : 188701
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه